> Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

  • Как мога да резервирам?

    • ОНЛАЙН
    • С ТЕЛЕФОННО ОБАЖДАНЕ
    • FACEBOOK

    За да спестите, планирайте Вашето пътуване по- рано. Ще имате допълнителна възможност на безплатен избор на място. Нашата линия за обслужване на клиенти е активна от 9:00 до 19:00 от понеделник до петък и от 9:30 до 15:30 /+359 2 980 56 58/ или да оставите съобщение в нашата Фейсбук страница, след което ще получите потвърждение от оператор.

  • Какви данни са необходими за резервация?

    • ИМЕ И ФАМИЛИЯ
    • ВЪЗРАСТ НА ПЪТНИКА

    Желаете да направите резервация за Вас или Ваш близък, ние ще Ви улесним максимално – нужно и име и фамилия на пътника и възраст, за да получите Вашата специална отстъпка.

  • Къде мога да заплатя?

    • ОНЛАЙН
    • НА КАСА НА ИЗИПЕЙ АД / с удължено работно време/
    • В нашия билетен център
    • По банков път

    Важно е да знаете, че в активен сезон билетите , които се резервирали предварително трябва да заплатите в 7 дневен срок преди датата на пътуване. раздел „Плащане“. След този срок, вашата резервация е невалидна и при наличие на места, ще заплатите стандартна тарифа.

  • Какви да предимствата на онлайн плащането?

    Спестявате време и пари. След успешна транзакция ще получите потвърждение по емайл с билета. Ние се грижим за околната среда и не е нужно да имате билета на хартиен носител. Не забравяте да си чекирате багажа до 30 минути преди отпътуването!!

  • Какви документи са нужни за пътуване?

    Валиден документ за самоличност.

    За деца до 14 години задължително международен паспорт.

    Непридружени лица под 18г. представят на граница нотариално заверена декларация от родителя/родителите си за правото да пътуват в чужбина

    Подробна информация може да намерите на https://www.consilium.europa.eu/prado/BG/search-by-document-country.html

  • Допускат ли се домашни любимци на борда?

    Вашите домашни любимци могат да ви придружават в дните вторник и четвъртък. Допускат се единствено кучета до 9 кг /снабдени с намордник/ и котки с клетка.

  • Мога ли да променя моя билет за друга дата?

    Да, еднократно при условие че :

    • Заявите промяната не по-малко от 24 часа преди пътуването;
    • Вече не е правена промяна по резервацията;
    • Заплатите такса за резервация, съгласно тарифата на компанията но не повече от 10,00 евро или левовата равностойност
  • Мога би да преотстъпя билета на друго лице?

    Вашият билет и поименен и не може да бъде ползван от друг пътник.

Не намирате отговор на Вашите въпроси? Задайте ги в нашата фейсбук страница.